Код товара: 10222
  • Производитель Континент
  • Гарантия 24 месяца
  • Срок изготовления 20-30 рабочих дней
Уют и красота в доме – наша забота! Скидки на мебель до 41%
До окончания акции
04
дней
10
часов
42
минут
06
секунд
5 695-17%
4 725 грн
Цена указана за стандартную комплектацию
Добавить в
сравнения
Добавить в
избранное
Доставка: 385 грн
  • Описание
  • Характеристики
  • Отзывы1

Стеллаж "ОС-4" (выс. ящ.) – это стильный и практичный элемент мебели для любой комнаты. Стеллаж состоит из шести уровней и восьми ящиков, что обеспечивает много места для хранения личных вещей. Кроме того, благодаря отлично продуманной высоте конструкция обеспечивает максимальное использование пространства комнаты.
Изготовлен из качественного материала, что обеспечивает его долговечность и стойкость к повреждениям. Кроме того, стеллаж легок в монтаже, что позволяет быстро и легко переносить его из одной комнаты в другую или собирать/разбирать для удобного хранения.
Вы можете использовать его в спальне, детской комнате, офисе или любом другом помещении, где требуется практичный и стильный элемент мебели для хранения вещей. Заказывайте сегодня по доступной цене и подарите интерьеру максимальную функциональность и элегантный вид.


Размеры, мм Ширина Высота Глубина
Общий 800 2092 320

Материалы
Корпус и фасады: ДСП 16 мм
Направляющие: телескопические
Кромка: ПВХ 0,5 мм

Схема изображения основного цвета и дополнительного:


Примечание: модель неизменна


Обратите внимание, что в зависимости от цветопередачи и яркости экрана, оттенок в реальности может отличаться от изображенного на фото.

 грн
Характеристика Значение
Производитель Континент
Ширина, мм 800
Высота, мм 2092
Глубина, мм 320
Материал корпуса ДСП 16 мм
Фасад ДСП 16 мм
Цвет Дуб Тахо
Дуб шамони светлый
Дуб Сонома
Белый
Дуб Сонома Трюфель
Шамони Светлый
Шамони Темный
Дуб Крафт Белый
Антрацит
Венге Магия
Урбан Лайт
Тип Стеллаж
Книжный шкаф
Стеллаж для книг
Направляющие Телескопические
Форма Прямая
Дополнительно Ящик выдвижной
Нуждается в сборке Да
Стеллаж для книг "ОС-4" (выс. ящ.)
5 месяцев назад
Тетяна
Не дарма тут немає відгуків...Вперше стикаюся з такою кількістю мінусів у придбаного товару та обраного магазину.
Замовила даний стелаж у наступних колорах: основний - венге, допоміжний - дуб шамоні світлий, кромка - венге. Обрала варіант доставки кур'єром на свою адресу і самостійну збірку(полюбляю конструктори)
1. Доставка.
Через 2 тижні після замовлення повідомили про доставку. Доставили у робочій день зранку. І тут почалися перші нюанси. При мені коробку не щільно упаковану вдарили об стіни під'їзду, сходи і перила декілька разів. Віддала кошти, розписалася і на цьому все - повернулася до роботи, бо це ж робочий день.
2. Розпаковка
Половина деталей виявилися з невелики браком: десь збиті, а десь подряпані. Ще частина деталей містить надписи маркером, котрий не стерається і деякі з яких в результаті помітні у зібраному стелажі.
3. Інструкція
При замовленні мені було повідомлено, що в комплект додається лекга детальна покрокова інструкція. Насправді інструкція в один нещасний А4 роздрукована на принтері, у котрого вже закінчуються чорнила, тож про чіткість зображень і надписів можна забути. В інструкції дві "великі" схеми, на котрих навіть не всі деталі вирішили підписати, і три маленькі, котрі ну дуже важко розібрати! А це ще в мене гарний зір: не заздрю людям з поганим зором, котрі захочуть самостійно збирати. (Фото додаю)
4. Збірка. Частина 1. Каркас
Повозившись з тим, де які частини мають бути відповідно до розмітки для встановлення подальших частин, а також завдяки інженерній освіті (бо інструкцію в цьому плані можна навіть в руки не брати), каркас був зібраний.
І тут вже виявилася перша власна помилка. Тільки після того, як каркас був зібраний, помітила, що задні стійки, котрі на схемі на сайті маркуються, як допоміжний колір, були кольору венге (нагадую в замовлені передбачалося, що допоміжний колір - дуб шамоні світлий). На цьому збірку зупинили, щоб розібратися з магазином, що з цим можна зробити.
5. Гарнатія. Заміна деталей. Час.
Після виявлення деталей не того кольору, подзвонила в магазин. Уточнили, що дані деталі дійсно мали бути іншого кольору і одразу зазначили, що делаті гарантійній заміні не підлягають. Моя мета була визначитися з тим, що можна зробити в цьому випадку, щоб все ж таки досягти поставленої мети - стелаж саме такого кольору, як було зазначено в замовленні. Попросили оформити заявку з фото номерами замовлення і т.д. Все було одразу ж зроблено. Відповіді протягом дня не було.
Наступного дня мені подзвонили і просто уточнили те, що я зазначила в заявці і сказали, що будуть дізнаватися у гарантійному відділі. Ще один день пройшов без жодних результатів.
Ще через день мені телефонують і кажуть: "Так як деталі було вже зібрані, вони не підлягають заміні". Серйозно?!!! Я це знала, коли сама перший раз двонила. Мене цікавило рішення, котре вони можуть запропонувати, враховуючи, що і відділ збірки деталей ніфігово так помилився з найбільшими деталями в комплекті!!! Запитала знов: "Що можна зробити?" І знов мінус день, без жодних пропозицій на вирішення проблеми.
День тиші. Хоч мені і було повідомлено, що питання з'ясують і протягом дня подзвонять, насправді ні в попередній день не подзвонили, ні на наступний. А коли подзвонила я о 5й вечора, то мені повідомили, що відділ вже не працює....Заздрю короткому робочому графіку... Цього разу, я вже самостійно вказала пропозицію за додаткову оплату придбати ці деталі правильного кольору, але питання у знижці, адже помилка на їх стороні очевидно присутня(і це ще не враховуючі пошкоджені деталі).
Наступного дня мені приходить повідомлення у вайбер: деталі коштують <вартість>. Я перепитую чи це повна вартість чи зі знижкою, а також уточнюю дату отримання, якщо замовлю в ту ж хвилину і вартість доставки. На що отримую відповідь: вартість повна, можуть доставити до якогось свого магазину безкоштовно, вартість до ставки за адревою повна. ЩО?!! Не можу передати навіть, які емоції від такої нахабності я відчула. Виявляється, що те, що вони привозять деталі до магазинів, де і так їх продають, МОЖУТЬ зробити безкоштовною. ЩО? Що було зроблено зі сторони магазину - НІЧОГО. Хоча ні - тупо витратили мій час і даже не напряглись, щоб хоча б щось зробити чи запропонувати. Орієнтованість на кліента на рівні ДНА.
6. Збірка. Частина 2. Розмітка.
Тут коротко. В тих місцях, де розмітка і дірки найважливіші для витримання рівнів і осей, її просто немає. Або ще в деяких місцях вона навіть не відповідає розміру деталей. А ну і неправильна розмітка також присутня, адже суто з інженерної точки зору не може бути розмітка там, де деталь при прикладені затуляє її. Тож половину, а то і більшу частину дірок треба самостійно розмічати і дірявити власноруч, що як очевидно значно пошкоджує поверхню деталей і значно складніше. Цікаво, якби я замовила збірку в магазині: для своїх була б зроблена нормальна розмітка?
7. Збірка. Частина 3. фурнітура.
Враховуючи всі попередні недоліки, продовжуємо збірку вже з "чудовим" настроєм. Наближаючись до фіналу, помічаємо черговий ПРОВАЛ зі сторони чи то магазину, чи то фабрики... На інструкція присутня кількість кожної з фурнітур, і там наче більш-менш все правильно. Маленьких саморізів має бути 73. По факту, коли залишилось встановити ще 3 дверці, з'ясовується, що невідомо з якої причини, але маленьких саморізів більше немає. Перерахувавши вже встановлені, бачимо, що 24 штуки просто не вистачає. 24!!!!!! Не 3, 4 чи 5... а 24!!! Як можна було провтикати 24 саморізи? Питання: що магазин заробить, продавши ці 24 саморізи? Та нічого. А що втратить? Репутацію, клієнтів і т.д.
Окрім цього, половина гвіздків браковні, тож їх теж недостатньо. А також невистачає заглушок… ну хто вже це рахує…
Якщо коротко.
Мінуси:
* Непраивльна комплектація
* Пошкоджені деталі
* Відсутність нормальної розмітки
* Розписані маркером деталі
* Відсутність нормальної інструкції
* Критична нестача фурнітури
* Пошкоджена фурнітура
* Затримка часу з'ясування питань
* Абсолютна відсутність зацікавленості у вирішенні питань
* Зібраний стелаж має повно перекосів у тих місцях, де збірка була зроблена по розмітці і готовим діркам.
Плюси:
* НЕ виявлено
TABURETKA™5 месяцев назад
Добрий день!
Відповідно до умов гарантійного обслуговування є декілька обов'язкових дій, які необхідно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис про прийняття доставки на накладній:
1.Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику
2.Оглянути зовнішній вигляд і цілісність заводського упакування
3.Оглянути усі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (сколи, тріщини, подряпини і т.п.)
4.Оглянути усі фасади, на предмет різноманітних дефектів (подряпини, сколи і т.п.)
5.Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т.п. відповідно до бланку замовлення. Заміна вищеперелічених деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.
6.Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.
Тільки після того, як ви впевнилися в належній якості і стані доставлених виробів, підписуйте документи про прийняття доставки. В протилежному випадку зв'яжіться з нами по одному із вказаних телефонів, і наш гарантійний відділ допоможе Вам вирішити ситуацію що склалась.
Стосовно кольорів дійсно на сайті сталася помилка при розміщенні основного та допоміжного кольору, для вирішення даного питання було направлено запит на фабрику та відповідь надходить достатньо швидко, але якщо не стандартна ситуація - до 3 днів.
У випадку виявлення будь-яких недоліків товару виріб заборонено збирати або потрібно припинити збирання і звернутися у відділ гарантії та надіслати фото пошкодження або браку.
Також ми завжди рекомендуємо звернутися за послугами до професійного майстра.
Стосовно часу роботи відділу: дзвінок отримали о 17:47 на що відповіли, що фабрика працює до 17:00, тому відповідь отримаємо наступного дня.
Інформації з приводу недостачі до гарантійного відділу не надходило, Ви завжди можете зв'язатися з нашим відділом гарантії для оперативного направлення недостачі.
Ми завжди раді допомогти вам в таких ситуаціях, тому деталі замовили по собівартості та запропоновували Вам доставити на магазин безкоштовно.
Дуже дякуємо Вам, що Ви звернулися у наш магазин та перепрошуємо за можливі незручності.
Похожие товары
С этим товаром смотрят
Свяжитесь с нами
Свяжитесь с нами
telegram viber