Наш інтернет-магазин співпрацює тільки з тими виробниками, котрі ретельно слідкують за якістю своїх виробів. Але у рідкісних випадках, на жаль, трапляється і таке, що товар, придбаний в магазині, все-таки виготовлений з дефектами або пошкоджений в процесі транспортування. В таких випадках на допомогу покупцю приходить гарантія, що надається на весь асортимент нашого магазину. На цій сторінці ми розповімо, що треба робити, щоб максимально убезпечити себе від подібних випадків.

При отриманні товару

Незалежно від обраного Вами способу доставки, є декілька обов'язкових дій, які необхідно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис про прийняття доставки на накладній:

  1. Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику
  2. Оглянути зовнішній вигляд і цілісність заводського упакування
  3. Оглянути усі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (сколи, тріщини, подряпини і т.п.)
  4. Оглянути усі фасади, на предмет різноманітних дефектів (подряпини, сколи і т.п.)
  5. Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т.п. відповідно до бланку замовлення. Заміна вищеперелічених деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.
  6. Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.

Тільки після того, як ви впевнилися в належній якості і стані доставлених виробів, підписуйте документи про прийняття доставки. В протилежному випадку зв'яжіться з нами по одному із вказаних телефонів, і наш гарантійний відділ допоможе Вам вирішити ситуацію що склалась.

Гарантійне обслуговування

В нашому інтернет-магазині діє гарантія від виробника. При умові правильної експлуатації в нормальних умовах, протягом гарантійного терміну, ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а у випадку, якщо дефект неможливо усунути – замінимо браковану деталь. Термін виконання гарантійного обслуговування встановлюється виробником.

Ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • Закінчився гарантійний термін
  • Присутні випадкові пошкодження і дефекти, спричинені клієнтом або третіми особами.
  • Виріб пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ).
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження)
  • Пошкодження, були спричинені використанням товару з порушеннями правил експлуатації конкретно даного виробу
  • Якщо товар заносився і встановлювався замовником самостійно або третіми особами, а не спеціалістами нашого магазину (за винятком випадків наявного фабричного браку)
  • Товари, виготовлялись і доставлялись на індивідуальне замовлення
  • Товар був зібраний, або пошкоджена деталь була встановлена
  • Не збережена фабрична упаковка або бірки/наклейки

*Регулювання дверей до шаф, кухонь і пересування стоперів, що з'їхали у шафах купе - не є гарантією.

**Гарантія не розповсюджуватися на фурнітуру (за винятком виробничого браку виявленого при отриманні товару або при збірці)

***Увага! Меблі повинен складати майстер зі складання корпусних меблів.

****Штатних майстрів по збиранню в нашому магазині немає. Але ми можемо допомогти в пошуку досвідченого фахівця.

*****Перед використанням меблів ознайомтеся з інструкцією з експлуатації.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника та накладна інтернет-магазину.

Позагарантійне обслуговування

Наш інтернет-магазин цінує кожного покупця. Тому, навіть при пошкодженні придбаного Вами товару самостійно, чи при вичерпанні строку гарантії - співробітники магазину готові прийти Вам на допомогу. Позагарантійне і післягарантійне обслуговування полягає в тому, що продавець, на прохання покупця, може організувати роботи по ремонту виробів що вийшли з ладу або їх частин. При цьому витрати на доставлення рекламаційного товару, в обидві сторони, і вартість самих робіт по рекламації - оплачує покупець.

Повернення товару

Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів, який дає Вам можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки. Оскільки TABURETKA.UA орієнтований на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо рахувати цей час не з дня замовлення і оплати товару, а з дня фактичного отримання вами товару на пошті або з дня доставки. Для цього вам знадобиться, звісно, мати на руках документ пошти (накладну), де буде вказана дата видачі відправлення.

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживачів», Ви маєте право обміняти чи повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після придбання при дотриманні наступних умов:

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
  • Товар не збирався і не монтувався, а також збережений його товарний вигляд.
  • Збережена в цілісності упаковки товару і всі її компоненти.
  • Збережені комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
  • Пред'явлений товарний чек або накладна, що підтверджують факт придбання товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг по поверненню товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.

Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене на замовлення і / або в тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)). Тим не менш, Ви маєте можливість повернути м'які меблі, але внесену за нього передплату ми не повертаємо.

Гарантійний відділ

Для зв'язку з нашим гарантійним відділом можна зателефонувати на будь-який з вказаних на сторінці контактів телефону, де Ваш дзвінок переадресують на потрібного спеціаліста, або написати лист на електронну пошту [email protected]

Якщо у Вас виникли рекламаційні випадки, необхідно надіслати на електронну адресу [email protected]: фото виробу, фото паспорта виробу, фото пошкодженого елемента та інформацію з номером замовлення.

*Зверніть увагу, термін виконання рекламації складає 14 днів, в деяких випадках встановлюється місяць і більше, про що обов'язково Вас повідомимо, при цьому загальний термін вирішення питання не перевищуватиме 45 днів.

На фасади кухонь при наявності на поверхні механічних, хімічних пошкоджень, впливу температури чи наслідків попадання рідини, таке інше, гарантія не поширюється. А також, гарантія не поширюється на випадки, коли пошкодженням з'явились по вині покупця.

Деталі, які допоможуть Вам визначити якість отриманого товару

На лицьовій стороні виробу не допускається:

  1. Відшарування покриття (плівки)
  2. Звіси покриття (плівки)
  3. Подряпини, забоїни, потертості, видимі при фронтальному огляді з відстані 0,5м
  4. Точкові включення (вкраплення), точкові здуття з радіусом більше 1,5мм

На лицьовій стороні виробу допускається:

  1. Дрібні подряпини загальною довжиною до 50мм, видимі при фронтальному огляді з відстані 0,5 м
  2. Вм'ятини глибиною до 0,5мм та довжиною до 1,5мм, але не більше 2 дефектів на виробі площею 0,2м²
  3. Точкові включення (вкраплення), точкові здуття з радіусом до 1мм, але не більше 3 дефектів на виробі площею 0,2м²

На внутрішній стороні деталі допускається:

  1. Відколи ламінату до 1,5мм, але не більше 2 сколів на виробі площею 0,2м²
  2. Дрібні подряпини, невидимі з відстані 0,5м при фронтальному огляді
  3. Технологічні отвори

Виробники гарантують однаковий колір відтінку декору плівки ПВХ та відтінок фарби на всіх МДФ-фасадах із однієї партії, оформленим одним бланком замовлення. Різниця відтінків декорів плівки ПВХ та кольорів фарб на МДФ фасадах від різних партій не є недоліком і переробці не підлягає.

Фабрики залишають за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію і відтінки кольорів виробів, що не впливають на їх основне призначення.

  1. Меблі з ламінованої деревинно-стружкової плити (ДСП) призначені для експлуатації та зберігання в сухих та теплих приміщеннях.
  2. Для запобігання деформації та зміни кольору поверхні меблів та крайки на торцях потрібно уникати попадання на деталі виробів із ДСП вологи та впливу прямих сонячних променів.
  3. Не допускається піддавати меблеві фасади тепловому впливу вище +70°С (відкрита духовка, палаючі конфорки, розігріта плита, освітлювальні прилади і обігрівачі, гаряча пара і т.п.), тому, що це може призвести до деформації, відшарування та відклеювання плівки.
  4. Не рекомендується експлуатація меблів не за прямим призначенням.
  5. Не допускається надмірне навантаження на деталі меблів, яке призводить до їх деформації та руйнуванню.
  6. При зміні місця розташування меблів у житловому приміщенні, необхідно спочатку звільнити їх від речей. При значних переміщеннях рекомендується зняти дверцята, внутрішні полиці та шухляди. Меблі переносити тримаючи їх за бокові стійки та дно, попередньо трохи піднявши їх над підлогою.
  7. Не допускати волочіння по підлозі та підіймання за верхню кришку для перенесення.
  8. За необхідності проведення ремонту та оновлення меблів потрібно звернутися до фахівців.
  9. Не допускається застосування засобів очищення, в складі яких є агресивні хімічні речовини (ацетон, пральні порошки, розчинники для фарб, а також засоби з вмістом абразивних матеріалів).
  10. Не допускається попадання вологи на торцеві частини меблів, покриті плівкою, крайкою (оброблені механічним шляхом фаски, деталей), - це призводить до розбухання ДСП.

Купуючи нові меблі всі думають про те, щоб вони прослужили тривалий час, не змінивши свій зовнішній вигляд і не ламаючись. В першу чергу це залежить від виробника, якості матеріалів і використання правильних технологій складання. Важливо й те, в яких умовах експлуатуються меблі і догляд за ними. Кожен матеріал має свої особливості. З ними треба рахуватися і тоді меблі будуть радувати своїх власників бездоганною службою і прикрашати інтер'єр ідеальним виглядом.

Загальні рекомендації по догляду за меблями

Незалежно від того, з чого зроблені меблі, існує ряд правил, які дозволять продовжити життя будь-якого виробу.

  1. Користуватися меблями слід виключно в тих межах, в яких вони повинні застосовуватися. Не потрібно влаштовувати з шафи місце для хованок, будувати зі столів, табуреток, стільців замки, спиратися на дверцята тумбочок, шафок ...
  2. Вчасно очищати поверхні. Розлитий чай або вода можуть істотно погіршити вигляд виробу. Шар жиру і пилу не піде на користь загальному вигляду. Шкідливі вони і для різних механізмів - їх функціонування може бути порушено.
  3. Вибирати засоби для догляду за меблями з того чи іншого матеріалу треба відповідно до правил догляду за ними.
  4. Прилади для обігріву приміщення і його освітлення краще тримати подалі. Їх вплив може пошкодити поверхні. В ідеалі відстань між батареями або лампами і меблями має складати не менше 1 метра.
  5. Важливо стежити за температурою і вологістю в кімнаті. Занадто низькі і високі їх показники згубно позначаються на виробах.

Особливості догляду за меблями з різних матеріалів

Догляд за меблями з різних матеріалів повинен бути правильно організований. Слід ще до покупки продумати комфортно Вам буде це зробити. Наприклад, вироби зі скляними вставками навряд потрібно купувати для приміщень, де граються діти. Навіть якщо вони не зашкодять склу, воно буде постійно забруднюватися. Постійна підтримка належного зовнішнього вигляду таких меблів буде займати багато часу.

МДФ і ДСП

Для очищення виробів з цих матеріалів треба використовувати м'які серветки, що не містять частинок які дряпають поверхню, з антистатичним ефектом. Так пил буде менше притягатися. Після того, як меблі були очищена, потрібно протерти її сухою і чистою тканиною, щоб видалити надлишки вологи.

Плями необхідно видаляти відразу. Засохлий жир важко буде прибрати. Для цього можна застосовувати абразивні засоби. Розлитий клей, фарбу важливо витерти максимально швидко. Якщо вони засохнуть, то прибрати їх не пошкодивши поверхню буде складно. Існують сучасні засоби для догляду за меблями. Їх застосування значно подовжить термін служби виробів.

Термін служби меблів з МДФ і ДСП залежить від правильності їх складання та кріплення. Тому подбайте про дотримання інструкції по збірці. В процесі експлуатації можливі деякі деформації елементів меблів. Тому не забуваємо своєчасно проводити регулювання, тобто підтягувати болти, зміцнювати з'єднання та ін.

Натуральне дерево

Дерев'яні меблі виглядають престижно, вони екологічні та довговічні. Для збереження їх первісного зовнішнього вигляду, необхідно дотримуватися ряду правил. Волога, яскраве світло, зайве тепло - вороги дерева. Це важливо враховувати при розташуванні дерев'яних меблів. Використовувати для догляду треба тільки спеціальні засоби. Можна очищати поверхню за допомогою м'якої натуральної тканини і масел. Підійдуть оливкова або реп'яхова. Всього 1-2 краплі зроблять меблі чистими і блискучими. А слабкий розчин йоду дозволить усунути незначні пошкодження.

Скло

Вироби зі вставками із скла допоможуть зробити приміщення більш світлим, просторим і стильним. Не потрібно забувати, що скло є досить крихким матеріалом. Будь-які механічні пошкодження (подряпини, удари) йому протипоказані. Для очищення поверхонь треба застосовувати засоби, до складу яких входить спирт, і м'які безворсові серветки. Щоб не залишалося розводів, важливо використовувати тільки чисту тканину.

Стежити за меблями нескладно. Головне робити це регулярно, швидко реагувати на забруднення і пошкодження. Тоді Ваш будинок буде красивим і затишним.

Зв'яжіться з нами
Зв'яжіться з нами
telegram viber