Почему вовремя не доставили заказ.

Такий важливий етап покупки меблів - це доставка товару. Практично щодня наші «бджілки» машини, доставляють товар по різним містах України. Не завжди дороги ідеальні: від якості покриття, населених пунктів до погодних умов. Колектив Taburetka.ua, докладає максимум зусиль, щоб все було чітко і вчасно. Ми намагаємося говорити точний час, але на жаль, не можемо передбачити абсолютно всі нюанси, тому, цілком реально, що доставка може запізнитися.

Днями ми зіткнулися з проблемою поломки автомобіля в місті Київ. І звичайно ж отримали багато негативних відгуків і відгуків від покупців. Приносимо свої вибачення, кожному, кому довелося перенести доставку. Ми передзвонили всім покупцям і попередили.

На той момент, інших наших машин в місті Київ не було. Спроби найняти вантажне таксі, в неділю ввечері, не були успішними. Наші машини регулярно проходять техогляд перед виїздом на доставки. Даний автомобіль був справний і будь-яких проблем або сторонніх звуків не було. На жаль, вони виникли вже в дорозі, водій намагався розібратися в проблемі і вирішити її на місці, що зайняло певний час. За підсумком довелося відбуксирувати машину на найближчу стоянку.

Машинку довелося ремонтувати, там же, в польових умовах, так як відбуксирувати її з товаром в даній дорожній обстановці, досить проблематичне. Як з'ясувалося поламався розподілвал. Передбачати цю поломку заздалегідь, було неможливо.

Один з покупців залишив вкрай негативний відгук з приводу роботи нашої компанії. Шкодуємо, що така ситуація сталася. Ми зробили все можливе, щоб доставити меблі. Але в цій ситуації обставини були сильніші за нас.

Ось маленьке відео в підтвердженні наших слів:

Стаття опублікована 5 років тому
Всі статті Попередня Наступна
Зв'яжіться з нами
Зв'яжіться з нами
telegram viber